Thursday, December 1

Hello>LoL

Assalammualaikum,,
ehh,,cam plik je aku update blog nieh..
jangan gitu,,mentang2aku dah lama tak update..
bukan pe,,just takda story na share laa..
malas pon ada gakk..
hari nie mood tak berapa nak baik r,..
aku geram tol dengan realdownloader aku nieh,,ley plak tak ley gune..
apa entah probnya..
banyakk benda aku tension senanya..
tapi malas nak ciye kat sini..
better simpan dalam hati jekk lagi bagus..
Na taw akk..
ada boy nie ann,,aku pelikk toll..
mct aku cakap tak nak ganggu aku lagi,,coz dia nak suoh aku cari happiness aku sendiri..
benda 2 tak laa effect sangat kat aku..
coz aku tak pernag anggap dia more tahn a friend..
dia cakap itu ini laa..aku paham maksud dia..
tapi aku tak pernah pon bagi harapan pape kat dia..
aku tak pernah sruh dia tunggu aku..
tetibe dia cakap macam tu..
tekezot gile aku..
pape pon tq kat dia,,
coz dia pernah sayang kat aku..
aku tak nak kapel2,,aku just nak kawan2 jekk..
Mmm..ta taw nak terangkann kat dia macam mane..

No comments: