Saturday, December 7

Tralalalala :')

Assalammualaikum :)

Apaa kita nak entry hari ni aekk ?? Nothing special todayy . Cuma hari yang mengannoyingkan aku jekk harini  Erkk , apa BM+BI aku ni aehh ?? Tapi takpelaa malas nak cakap benda yang aku menyampah tuu . Karang dianggap mengutuk pulak. Tak mo laa gitu . Haihhhh . Cepatlaa ehh naik sekolah . Dah bosan sebenarnya duduk dekat rumah . Hope 2014 ni tahun yang marvellous bagi aku . Dipermudahkan segala urusan , disayangi semua orang . Azam yang baru and so on laa . Maklum laa PRE-STUDENT OF SMK TANJUNG DATUK laa katakan .

Apa hala tuju aku ahh ? Act , lepas STPM ni aku nak amik Bc. Sains Pembangunan dan Pengurusan Manusia laa . Macam best kann ?? Aku sekarang ni dah tengok ke arah tu jee . Even hati ni still dekat Law lagi, tapi takutlaa nak amik . Takut berat sangat . Buat apalaa nak susahkan diri sendiri kann  ?

So , aku decide kan amik tuu nanti dekat UPM . Mana laa tahu ada rezeki ke kann ? Mudah mudahan dengan izin Allah . Susah susah dahulu senang senang kemudian . Tu prinsip aku tau .Even nampak lapuk tu lahh prinsip yang aku guna sampai sekarang even tak selalu praktikkan la kann . Tapi apa punn hidup kena ada matlamat tau :)

Emm , aku nak sapu rumah laa . Nanti laa aku entry lagi . Babaiiiiii :)


Abby , Iera dengan Kak Ainaa  :)

No comments: